Wednesday 13 December 2017

The Parque Cafe, Eco Sanctuary

The Parque Cafe, Eco Sanctuary


Pertama kali aku nak cakap tempat ni sangat cantik. Mula-mula aku datang aku taktau yang kat sini ada cafe just nak jalan-jalan orang kata makan angin la kan. Aku sampai je ada car golf alaa kereta yang orang main golf tu pakai aku taktau nama dia tapi tak kisah la. Dia bawak aku masuk dalam area kat situ memang cantik dan besar pulak tu tapi sebelum tu aku parking kereta dekat luar. Sampai je kat cafe tu aku tergamam sebab cantik sangat dia punya architecture and aku memang suka betul dia punya design. So, aku pun masuk la untuk order makanan dengan minuman.


Actually harga kat sini takde la mahal sangat. hehe
   
Spaghetti ini lain daripada yang lain sebab ada kentang rasanya sedap
 iced latte pun rasanya tip top.

   hiasan di dalam cafe





tempat ni ada 2 bangunan yang terasing 
so like more privacy la and ada aircond dont worry.

Cafe ni memang sesuai untuk lepak, chill sambil tu boleh jalan-jalan tengok rumah kat situ memang best.



Ratings
Price & Service:  4.5/5
Ambience:  5/5
Food & Beverages: 5/5



Address :
The Parque Cafe @ Eco Sanctuary
 (Near Kota Kemuning)
Lot 41296,
Persiaran Eco Sanctuary,
42500 Telok Panglima Garang,
Selangor

No comments:

Post a Comment