Thursday 14 December 2017

Ayam Penyet Express, Sunway Pyramid

Ayam Penyet Express, Sunway Pyramid

 Harini aku teringin nak makan ayam penyet. So aku pun pusing-pusing la dekat Kuala Lumpur sebab nak cari makanan. Soalan yang paling susah ialah nak makan dekat mana aku pun pergi la ke Sunway pyramid sebab nak beli barang sikit. Perot pun mula la berbunyi nak makan sebab tak makan lagi.
Akhirnya, aku jumpa jugak ayam penyet express ni aku pun apa lagi la masuk je la.

aku pun order la ayam penyet dekat sini.
harga ayam penyet ni RM13.20
orang juice RM4.90 dan air mineral water RM3.50
Design dekat sini cantik bertemakan warna merah. Warna merah buat abang marah... Rawrr !

abaikan mamat ni..haha. 

Ratings
Price & Service:  4.5/5
Ambience:  4.5/5
Food & Beverages: 5/5



No comments:

Post a Comment