Tuesday 26 March 2019

3 BUDAK GEMOK KENE RUSH DEKAT SELAYANG !!


Masa nak otw balik ke rumah actually tu laluan hari2 aku balik rumah 
tiba2 aku nampak apasal macam meriah sangat ni ? ada kenduri kahwin ke malam2 ni ye la lampu siap lip lap pulak macam best je.

so aku tengok eih eih! macam lepaking, dia punya  konsep macm lepaking la.
time aku pegi tu mmg ramai orang kat atas lepak kira full house la.

then, aku balik rumah dulu roger member aku manaoo jom makan laparr ni.
then kita orang makan kat situ memang angsyen juga la acah2 tengok view selayang padahal takde apa pun. 

aku pun order la makanan set nasi ayam kicap gelek harga dia RM8
lepastu aku order minum air limau ais RM3.50 

pada pendapat aku makanan dia not bad la 
takde la pedas sangat biasa2 je la

so rating yang aku boleh bgi 7/10






lepastu member aku cakap wei, semalam tempat ni kene rush ramai polis
aku macam errrr? okay tapi aku taktau la sebab apa.. haha

No comments:

Post a Comment