Saturday 10 March 2018

Finally !

Yes, akhirnya aku da tau macam mana nak upload animate di dalam blog. 
da lama aku try bende ni sebab dulu ada blogger buat interactive story comic guna animate. 
kalau aku rajin aku akan buat banyak :)

Huh, lama tak update blog sebab busy (ecehh takde la busy mana pun)
busy la jugak sebenarnya buat assignment and ni antara contoh assignment yang 
aku kene buat drag and drop.

okey, ini antara contoh interface yang aku buat guna adobe animate

start




instruction


bahagian ni aku paling benci sebab coding. 
masalahnye bende ni sensitif tak boleh ada salah sikit nanti dia akan jadi error

kalau korang nak tengok hasilnya boleh klik dekat link ni (SINI
tapi kene ada flash then allow to your browser. 
aku buat takdelah cantik mana maklumlah baru belajar

 Layari (SINI

No comments:

Post a Comment